18.3.16

Γρήγορη λακ μαλλιών


Μια συνταγή για γρήγορη και εύκολη λακ μαλλιών, μας στέλνει η Σταυρούλα, που αποτελείται μόνο από δύο υλικά, χυμό λεμονιού και ζάχαρη.  Κρατάει τα μαλλιά για ώρες, σαν να έχουμε βάλει λακ και είναι πρακτικά άοσμη.

Σημείωση:
Υποθέτουμε ότι η ζάχαρη θα πρέπει να είναι σε απειροελάχιστη ποσότητα και βέβαια να έχει διαλυθεί εντελώς πριν την εφαρμογή.  Προσωπικά, δεν χρησιμοποιώ λακ και δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο, το έχω  όμως δει και αλλού, σε κάποιες μάλιστα περιπτώσεις με οινόπνευμα και αποσταγμένο νερό, στην θέση του λεμονιού, προφανώς για να μην μουσκεύει τα μαλλιά,  Από την προσωπική μου εμπειρία έχω να προσθέσω, ότι ανάλογο κράτημα, όπως της λακ βρίσκω ότι έχει και ο χυμός αλόης, αν και καταλαβαίνω, ότι είναι πιο δύσκολο να στεγνώσει, απ' ότι το λεμόνι και είναι δύσκολο να χρησιμοποιηθεί όπως η λακ στα ήδη χτενισμένα και στεγνωμένα μαλλιά.  Έχω πάντως ακούσει, ότι πολύ καλά αποτελέσματα, με πιθανόν πιο μέτριο κράτημα, έχει και το σκέτο λεμόνι, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, που χρησιμοποιούμε στα μαλλιά των μικρών "τυράννων" μας, για να τα κάνουμε καρφάκια, περίπου όπως το ζελέ μαλλιών.  Καλό είναι να ξέρουμε, ότι το λεμόνι, σε περιπτώσεις καθημερινής χρήσης, μπορεί θεωρητικά να ξανοίξει κάπως το χρώμα των μαλλιών - δεν ξέρω μόνο σε ποιο βαθμό.  Δεν ξέρω επίσης, αν το λεμόνι σε μακροχρόνια χρήση, όπως συμβαίνει με το ξύδι, ξεραίνει τα βαμμένα μαλλιά.
Άλλο τα μαλλιά των ξανθών αγγέλων μας και άλλο τα δικά μας ;-)



FOLLOW US

Πρόσφατα

Recent Posts Widget